به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری آستانه اشرفیه؛ شهرداری آستانه اشرفیه در نظر دارد در راستای اجرای بند11 مصوبه صادره از سوی شورای محترم اسلامی شهر آستانه اشرفیه مورخ 14/12/1401 نسبت به واگذاری و فروش اراضی تحت مالکیت شهرداری با کاربری مسکونی به شرح جدول ذیل، با رعایت آیین نامه مالی شهرداریها بصورت فروش از طریق مزایده عمومی طی شرایط ذیل اقدام نماید.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 01342139001 الی 6 (داخلی 150 و 106) واحد حقوقی شهرداری آستانه اشرفیه تماس حاصل نمایند.
نام و نشانی دستگاه مزایده گزار: شهرداری آستانه اشرفیه – واقع در بلوار شهید رجایی
موضوع مزایده: فروش اراضی تحت مالکیت شهرداری واقع در آستانه اشرفیه طی جدول پیوستی محل
اجرا: استان گیلان -شهر آستانه اشرفیه
1 – داوطلبان میبایست قیمت پیشنهادی خود را در سامانه ستاد ابلاغ نمایند.
2 – کلیه شرکت کنندگان در مزایده می بایستی جهت شرکت در مزایده مبلغ ضمانتنامه ای بمبلغ جدول فوق برای هر قطعه زمین را بعنوان سپرده شرکت در مزایده بصورت ضمانتنامه بانکی و یا بصورت نقدی به حساب جاری 0105204088005 بنام شهرداری آستانه اشرفیه نزد بانک ملی شعبه مرکزی واریز نمایند. و فیش بانکی دریافتی و یا ضمانت نامه بانکی معادل مبلغ سپرده را در پاکت الف(علاوه بر بارگذاری الکترونیکی در سامانه ستاد ،بصورت فیزیکی درپاکت در بسته و محافظ تحویل دبیرخانه شهرداری نماید)و مدارک شناسایی شخص خریدار (حقیقی یا حقوقی) امضا شده(در صورت شخص حقوقی مهمور) را در پاکت ب (بصورت بارگذاری الکترونیکی در سامانه ستاد) و برگه پیشنهاد قیمت را به عدد و حروف در پاکت ج (بصورت بارگذاری الکترونیکی در سامانه ستاد و در جایگاه مشخص شده در سامانه درج نمایند)
3 – ملک مورد مزایده عین المال طبق قیمت پایه اعلام شده میباشد.
4 – ملک مورد مزایده به پلاک ثبتی5098-1503بموجب قرارداد شماره 35674/01/ص مورخ 12/7/1401 توسط اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری آستانه اشرفیه واگذار گردیده که برنده مزایده طی نامه ای به اداره کل و شهرسازی معرفی تا ملک مورد نظر رسما به وی منتقل گردد.پیگیری نقل و انتقال بر عهده برنده مزایده می باشد.
5 – پس از واریز کل مبلغ ،شهرداری حداکثر ظرف مدت یک هفته برنده مزایده را کتبا جهت نقل و انتقال ملک به اداره کل راه و شهرسازی معرفی خواهد نمود.
6 – کلیه هزینه های اخذ مفاصا حساب های قانونی لازم از جمله دارایی،شهرداری،نقل و انتقال دفتر اسناد رسمی و…. برعهده برنده مزایده می باشد.
7 – ثمن مورد معامله ناشی از مزایده قابلیت تهاتر با بستانکاری اشخاص حقیقی یا حقوقی را نداشته و بایستی به مدت حداکثر یک هفته از تاریخ ابلاغ نسبت به واریز نقدی وجه به حساب شهرداری اقدام و در غیر اینصورت ضمانتنامه شخص ضبط خواهد شد.
8 – شرکت برای عموم اشخاص حقیقی و حقوقی آزاد می باشد.
9 – شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.
10 – محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد مزایده : واجدین شرایط می توانند ضمن دانلود اسناد مزایده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت تا ساعت 14تاریخ3/04/1402و بارگذاری اسناد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و همچنین تحویل پاکت الف (تضمین) به دبیرخانه شهرداری آستانه اشرفیه تا ساعت 14.مورخ13/4/1402جهت شرکت در مزایده اقدام نمایند. مزایده گران بایستی علاوه بر ارائه پیشنهاد قیمت و بارگذاری اسناد و ضمانتنامه در سامانه ستاد (setadiran.ir)،پاکت الف (تضمین )را که در پاکت محافظ قرارداده شده ،بصورت فیزیکی تا ساعت14مورخ 13/4/1402 تحویل دبیرخانه شهرداری آستانه اشرفیه قراردهند.
11 – تاریخ بازگشائی پاکات و پیشنهاد قیمت : پیشنهادهای واصله درساعت 12 صبح روز چهارشنبه مورخ 14/4/1402 در کمیسیون مناقصات و مزایدات شهرداری آستانه اشرفیه باز و خوانده می شود حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاد دهندگان درجلسه افتتاح پیشنهاد ها با معرفی نامه مجاز می باشد.
12 – برنده مزایده بمدت 72 ساعت از ابلاغ موظف به انعقاد قرارداد (واگذاری املاک) با شهرداری می باشد در غیر اینصورت سپرده وی به نفع شهرداری ضبط و معامله با نفرات بعدی انجام می پذیرد
13 – سپرده نفرات دوم و سوم تا زمان انعقاد قرارداد نزد شهردار محفوظ می باشد.
14 – شرکت کنندگان در مزایده بایستی در سامانه setadiran.ir ثبت نام کرده باشند
15 – آگهی فوق به آدرس سایت های اینترنتی زیر درج شده است :سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)www.setadiran.ir, و پایگاه ملی مناقصات :www.iets.mporg.ir
16 – مدت اعتبار پیشنهادها : 6 ماه از تاریخ افتتاح پیشنهادها بوده و برای یک دوره دیگر قابل تمدید می باشد
17 – کلیه هزینه های ناشی از برگزاری مزایده و نشر آگهی و غیره با برنده مزایده می باشد.
حمیده اسلامی؛ سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه
نوبت اول : 1402/03/20
نوبت دوم : 1402/03/27