به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری آستانهاشرفیه؛ صبح امروز مهندس عبدالحسین داداشی؛ شهردار آستانهاشرفیه بهمراه مهندس آرنگ؛ فرماندار محترم شهرستان، سیدجلال صابر همیشگی؛ مسئول امور حقوقی و املاک شهرداری و مدیر پاسخگویی در سامانه سامد و علی رحیمی مقدم؛ مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آستانهاشرفیه، در راستای ضرورت پاسخگویی برخط مدیران دستگاه های اجرایی در فصل بهار و اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد، با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان و مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) استان، از طریق تلفن ۱۱۱ به سوالات، درخواست ها و مسائل مردم و همشهریان عزیز آستانهاشرفیه پاسخ دادند.
در جریان این پاسخگویی که با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان و با همراهی معاون ارتباطات مردمی و کارشناسان فنی سامانه سامد استان همراه بود، ضمن تکریم به شأنیت افراد، نسبت به تنویر افکار عمومی و حل چالش های مردمی در حوزه وظایف این سازمان اقدام شد.
قابل ذکر است سامد ۱۱۱؛ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی راهاندازی گردیده که بصورت شبانهروزی درخواستها، مطالبات، شکایات، گزارشات، انتقادات، طرحها و ایدهها و… در خواستهای مردمی را دریافت می نماید.
رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اهتمام برای رفع مشکلات موجب شده تا به شیوههای مختلف پاسخگو و پیگیری مسائل، مطالبات و مشکلات مردم باشد که فعالیت مرکز سامد برای حضور مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم از جمله این روشها برای خدمت رسانی بهینه دولت به مردم است.